Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
KoKoGo ballonvaarten
Hoofdstraat 9
5481 AA Schijndel
info@kokogo-ballonvaart.nl
073- 54 32 143
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (KoKoGo ballonvaarten) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Wat onze gasten vinden.
- 18 mei 2022Gezellige ballonvaart
- 14 mei 2022We hebben een topdag gehad
- 28 sep 2021Voor het eerst in mijn leven een ballonvaart
Foto van onze laatste ballonvaarten
16 sep 2022Ballonvaart Waalwijk Efteling naar Rijen...
21 jul 2022Luchtballonvaart Nieuwegein stadspark OudegeinLuchtballonvaart Nieuwegein stadspark Oudegein...
19 jun 2022Priveballonvaart in Cuijk 5 personen...
03 mei 2022Ballonvaart van Oss naar Heeswijk Dinther...
17 sep 2021Ballonvaart Leeuwarden naar Drachten...